გადახდის მეთოდი

გადახდის მეთოდები
ძვირფასო მომხმარებელო, ჩვენი გადახდის მეთოდები არის:

 - უსაფრთხო – ნებისმიერი მეთოდის არჩევისას დაცულია თქვენი მონაცემების კონფიდენციალობა
 - მორგებული თქვენს მოთხოვნებზე – ჩვენ გთავაზობთ საქართველოში ასრებულ ყველანაირ გადახდის მეთოდს
- მორგებული თქვენს შესაძლებლობებზე – ტექნიკაზე და ძვირადღირებულ ნივთებზე მოქმედებს განვადება 

თქვენ თავად შეგიძლიათ აირჩიოთ გადახდის თქვენთვის მოსახერხებელი ფორმა – პროდუქციის შეძენისას, “გადახდის მეთოდებში”, აირჩევთ თქვენთვის სასურველ მეთოდს:

- გადახდა ადგილზე ნაღდი ანგარიშსწორებით პროდუქციის მიღებისას (კურიერთან)

- გადაგხდა ონლაინ geoshops.ge_ზე  შეძენისას ბარათის მონაცემებით . ( ამ შემთხვევაში დაგვიკავშირდით წინასწარ მარაგის გადამოწმების მიზნით )

- თანხის ჩარიცხვა ანგარიშზე, ბანკის, ან ინტერნეტ ბანკის მეშვეობით ( ოპერატორის მიერ მოწოდებულ ანგარიშზე)

-  იმ შემთხვევაში თუ მოხდება წინასწარ გადახდა (შეძენა შეთანხმების გარეშე ) და აღმოჩდება რომ მარაგი ამოწურულია . მოხდება თანხის დაბრუნება არაუგვიანეს 3 სამუშაო დღისა 

- ნებისმიერი შეკითხვის შემთხვევაში გთხოვთ დაგვიკავშირდეთ.

  'სასიამოვნო შოპინგს გისურვებთ'

პროდუქციის გადაცვლის ან უკან დაბრუნების პირობები

· გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ ვიზუალური დეფექტი აღმოჩენილ უნდა იქნას კურიერის თანდასწრებით;

· პროდუქცია ექვემდებარება გაცვლას იმ შემთხვევაში თუ: პროდუქციას გააჩნია ქარხნული წუნი (რომელშიც არ იგულხმება მექანიკური დაზიანება).

· მომარაგების ჯგუფი დეტალურად ამოწმებს ყველა პროდუქტს გამოგზავნამდე და ასევე ათანხმებს მის მახასიათებლებს თქვენთან, ასე რომ ნებისმიერი ვიზუალური დეფექტი ან/და ტექნიკურ მახასიათებლებთან შეუსაბამობა ფაქტიურად გამორიცხულია. თუ კი ნივთს აღენიშნება ვიზუალური დაზიანება ეს მხოლოდ და მხოლოდ გარეშე გადამზიდი,საკურიერო კომპანიის დაუდევრობით არის წარმოქმნილი, ამიტომ თუ კი საკურიერო კომპნაიის წარმომადგენლის მხრიდან ადგილიდანვე არ მოხდება ჩვენთან დაკავშირება, ხარვეზის არსებობის შეტყობინების მიზნით, მომხმარებლის მხრიდან მოთხოვნილი გადაცვლა, ან უკანდაბრუნება არ დაკმაყოფილდება.

· ასევე გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ კურიერი არ არის პასუხისმგებელი ნივთის აწყობაზე. თუ პროდუქტის შემოწმებისთვის საჭიროა ნივთის აწყობა, ამას აკეთებს თავად მომხმარებელი (ყველა პროდუქტს მოყვება დეტალური ანოტაცია/ინსტრუქცია და შეძენამდე ასევე შეგიძლიათ დეტალური ინფორმაცია მიიღოთ ჩვენი ოპერატორებისგან

· პროდუქციის დაბრუნების დროს აუცილებლად უნდა წარმოადგინოთ შესყიდვის ქვითარი, ან სხვა რაიმე დოკუმენტი რომელიც ადასტურებს გადახდას;

· პროდუქციის დაბრუნების შემთხვევაში პირვანდელი ტრანსპორტირების თანხა უკან არ დაგიბრუნდებათ.

· ტელეფონით მიღებულ და დადასტურებულ შეკვეთას თანაბარი იურიდიული ძალა აქვს, როგორც ინტერნეტით ვებ. გვერდიდან ან სხვა წერილობითი ფორმით მიღებულ შეკვეთას.

· გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ თითოეული თქვენს მიერ დაფიქსირებული შეკვეთის მომარაგებასა და მოწოდებაზე იხარჯება ადამიანური და ფინანსური რესურსები, ამიტომ კარგად დაფიქრდით და ისე განათავსეთ შეკვეთა, რომ არ ქონდეს ადგილი “გადავიფიქრე” სტატუსს.

· თუ თქვენ დასტურის შემდეგ მაინც გააუქმებთ შეკვეთას, დაგეკისრებათ ჯარიმა ნივთის ღირებულების 10 %  ოდენობით.